Knihy, časopisy | Časopisy | Level
O INSPIRACIAť už se podíváš do novin, na zpravodajské weby nebo, nedej bože, na sociální sítě, zjistíš, že pozitivní uvažování se dnes už moc nenosí. Zprávy o neúspěších, chybách a průšvizích střídají urážky všech reálně i domněle zodpovědných a člověk snadno propadne...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
Nacházíme se teprve v polovině roku, ale už nyní je de facto rozhodnutý boj o tématu č. 1, který si s rokem 2019 každý spojí. Epic Games Store. Nemine den, týden, měsíc, aby se na konto ještě stále relativně nového, digitálního obchodu od Epicu neobjevila nějaká...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
Aniž bychom chtěli jakkoliv snižovat loňský úspěch Chuchla na IGF Awards, letošní dvojnásobné vítězství Beat Saberu na souběžných Game Developers Choice Awards v San Franciscu je skutečně výjimečné. Nadšení Vladimíra „Lokiho“ Hrinčára, který při přebírání ceny...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
V první řadě blahopřejeme kolegům z magazínu SCORE, že to dotáhli do čísla 300. Sami tam ještě nejsme, na konci roku 2019 budeme, ale moc dobře známe všechna úskalí, která se produkce a vydávání magazínu pro pár tisíc lidí v oboru, kde inzerce (z té magazíny...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
LEVEL už vydáváme na vlastní pěst šest a půl roku a společně s našimi autory a grafiky jsme vytvořili neuvěřitelných 62 čísel. A pozitivní ohlasy od většiny z vás nás stále utvrzují v tom, že naše práce má smysl a že zájem o časopis, který přináší původní a detailní...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
V polovině října proběhl v Praze další ročník konference CEEGS (Central and Eastern European Game Studies conference), které se účastnila řada badatelů z celého světa, jejichž činnost na akademické půdě i mimo ni se nějakým způsobem týká her. Jakkoli se nejedná o...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
Opakuje se to s železnou pravidelností, ale rok co rok je to častější jev. S úderem září se od známých, kolegů v práci, ale i rodinných příslušníků začínají množit dotazy, co si mají letos zahrát, případně se ti poučenější nebo více zasažení reklamou rovnou ptají, kdy...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
Každé průmyslové odvětví generuje fenomény neboli produkty, hnutí či přístupy, které v určitou chvíli všichni chtějí, zajímají se o ně, používají je, kupují a hovoří o nich. Sdílená ekonomika v posledních letech, boom reality show v devadesátkách či marvelovek a...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
Prázdniny nekončí jen těm školou povinným, ale i všem hráčům. Co si budeme namlouvat, nikdo z nás toho přes léto moc nenahrál, protože sedět v 35 a více stupních u počítače nebo konzole výrazně snižuje zážitek ze sebelepší hry. O dovolených, grilovačkách, festivalech,...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
MRTVÉ KRABICE
Čím dál častěji slýcháme ze všech stran stesky, že prodej krabicových her končí nebo brzy skončí. A nejnovější informace od velkých videoherních distributorů to podporují, protože podstatnou část jejich tržeb tvoří...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
PROKLETÝ ČTVRTÝ ROZMĚR
Stejně jako v jakémkoli jiném odvětví se hlavní téma, o kterém se dlouhé týdny diskutuje, pravidelně mění. V uplynulých měsících jsme mnohokrát na stránkách Levelu řešili Steam, malá i velká studia,...
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
Dávno jsme se na tomto místě nedojímali nad tím, jak dlouho už to s Levelem táhneme na vlastní pěst. Ale číslo, které vidíte o kousek výše představuje počet let, po které LEVEL vydáváme po jeho konci u předchozího vydavatele, a to už je důvod k zamyšlení....
Knihy, časopisy | Časopisy | Level
NEBOJTE SE TRENDŮ
Představte si, že máte možnost určit, co bude populární, co pofrčí, co bude tvůrcům her vydělávat miliony peněz. Někdo zvolí návrat do starých dobrých časů, jiný virtuální realitu, další trvá na boomu fotorealistických her. Čili je dobře, že...